سلام

آقا ما اگه یک وسیله خونگی بخریم و شکایت و شکایت کشی نکنیم دیگه بهمون
نمیچسبه !

قضیه اینه که رفتیم یک ماشین ظرفشویی بخریم . مهمترین دلیل خریدش هم
صرف جویی در مصرف آب بود . برای همین هم وقتی میخریدیم تاکید کردم که باید زیر 10 لیتر مصرف آب داشته باشه . اونها هم سه مدل رو پیشنهاد کردند و بین اونها ما یکی رو خریدیم و تموم شد . دو روز بعد وسیله رو برامون آوردند خونه و بازش کردند و رفتند . ما هم دیدیم ای دل غافل روی برچسب انرژیش نوشته مصرف آب در هر بار14 لیتر !
بلافاصله زنگ زدم به شرکت خدماتش و گفتم کاتالوگ شما نوشته 9 لیتر اما  برچسب
انرژی نوشته 14 کدومش درسته ؟ یک سرچ کردند و گفتند 14 ! گفتم من اینو نمیخوام .
یکی از آپشنهای خرید من این بود که زیر 10 لیتر باشه . گفت باشه به مغازه ای که
ازش خریدین زنگ بزنین که عوضش کنن . من زنگ زدم بعد از کلی چک و چونه گفت باشه همین الان مدل 9 لیتری رو میفرستم و اینو میبرم . من به شک افتادم گفتم قیمتش چنده ؟ گفت یک ملیون و 890 . گفتم اون روزی که من خریدم هیچ مدلی بالای یک ملیون و 700 نداشتین گفت بله شما درست میگین دیروز قیمتهامون 15% گرون شده !!! گفتم و من باید این اختلاف قیمت رو بدم ؟ گفت بله .

زنگ زدم به خدمات پس از فروش و گفتم این تقلب در معامله است که شما توی
کاتالوگتون بنویسین 9 ولی در اصل 14 باشه من الان این دوتا مدرک رو میفرستم به
روزنامه همشهری و تعزیرات . خدائیش برخوردهاشون بسیار عالی بود و هی عذر خواهی میکردند و گفتند زنگ بزن به قسمت فروش و من زنگ زدم و تعریف کردم و نیم ساعت بعد بهم گفت برو فروشگاهی که ازشون خریدی گفتند که با قیمت روز خریدت بهت فاکتور جدید میدن . با ناباوری رفتم و فاکتور رو برام طبق قیمت همون روز خرید عوض کردند و بعد جدیده رو آوردند و قدیمیه رو بردند .

لازم به ذکره که مارکش ال جی LG هست و گارانتی گلد ایران داره و واقعا تفاوت برخورد و خدمات رو اینجا متوجه شدم .